-
Par diwanbanaleg le 14 Mai 2020 à 08:16
Yaou 14/05
CM1 CM2 galleg Les mots génériques
2 p 149
Les préfixes
à l'oral
choisir un groupe de mots (radical commun)
et relever les débuts de mot qui changentVIDEO
brezhoneg Lakaat ar renadenn doareañ e penn
( resis eo ar rener implijet vo emañ) (amresis eo ar rener ez eus)
Anjela zo er skol.
Kreionoù zo war an daol.
3 labous zo er wezenn.
Ar c'hamion poubelen zo er straed.
Lakaat ar renadenn doareañ e penn
( resis eo ar rener implijet vo emañ) (amresis eo ar rener ez eus)
Anjela zo er skol.
Kreionoù zo war an daol.
3 labous zo er wezenn.
Ar c'hamion poubelen zo er straed.
matematik RD 93
sikour skoazell da 14h00
(2 eur)
RD73
orthographe dictée 23
dictée 23
jediñ taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ sevel skridoù (betek ar gwener 27/03) Goude ar c'henfinañ :
Bevañ en dro. Kontañ ar pezh am eus bevet.
Peseurt santimañtoù a zo ganin.
Ouzh petra e rankan diwall.Petra a ra aon din. Petra a ra plijadur din.
Les idiotismes...
On choisit une expression idiomatique .
Sur une feuille A4 en écrit la phrase de manière jolie puis..On fait un dessin mêlant sens propre et sens figuré.on a trouvé faire un soleil
file indienne
un dos d’âne
un nid de poule
Les doigts dans le nez Sans effort, très facilement.
Se regarder le nombril Être égocentrique et prétentieux. Ne s'intéresser qu'à soi.
Etre un ours mal léché Fuir la société, être grossier, mal élevé.
En faire tout un fromage Faire toute une histoire pour pas grand-chose. Grossir à l'extrême une difficulté.
Mettre son grain de sel S'immiscer, en général mal à propos, dans une une conversation ou une affaire.
Rouler des yeux de merlan frit Avoir des regards énamourés et ridicules. Avoir les yeux levés au ciel, de manière affectée, ridicule, ne laissant paraître que le blanc de l'œil. Fixer avec étonnement, stupéfaction.
Entre la poire et le fromage Entre deux évènements, à un moment perdu. A un moment de conversation libre et détendu, comme on en trouve vers la fin d'un repas.
Soupe au lait Qui change rapidement de caractère, qui s'emporte brutalement.
Tomber dans les pommes Perdre connaissance, s'évanouir.lenn Ar vorzennig Ar vorzennig
Gwener 15/05
AGENDA
11e05 Petra nevez Yvan zoom (lien en dessous 1e15 Saozneg Anjela https://meet.jit.si/petra_nevez 3e00 Skoazell Yvan https://meet.jit.si/petra_nevez petra nevez asambles da 11eur
liamm da zont
yvan kerever vous invite à une réunion Zoom planifiée.
Sujet : Petra nevez
Heure : 15 mai 2020 11:00 AM ParisParticiper à la réunion Zoom
https://us04web.zoom.us/j/71471970125?pwd=S0VmcStPZCtCc2lsSk0wQmdENlVKdz09ID de réunion : 714 7197 0125
Mot de passe : 7px85BCM1 CM2 galleg Les mots génériques
lire la leçon page 150 et
2 p 150
lire la leçon page 162
et 2 p 163
brezhoneg Dielfennañ ar frazenn mañ:
(analyser la phrase, séparer les groupes, les nommer)
Goude ar c'henfinañ e pourmen bugale skol Diwan e Koad Kerlagadig.
On peut aussi les déplacer pour faire d'autres phrases.
Dielfennañ ar frazenn mañ :
(analyser la phrase, séparer les groupes, les nommer)
Goude ar c'henfinañ e pourmen bugale skol Diwan e Koad Kerlagadig
On peut aussi les déplacer pour faire d'autres phrases.
matematik War a seblant ne droe ket mat
il semblerait qu'hier cela ne marchait pas ...
pas de nouvelle leçon...RD 93
On va proposer une correction en ligne dans la journée...
skoulmadoù
4 ha 5 p 95
Naïg ober a ran ar fotokopienn
orthographe dictée 23 dictée 23 jediñ taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ
sevel skridoù (betek ar gwener 15/05)Goude ar c'henfinañ :
Bevañ en dro. Kontañ ar pezh am eus bevet.
Peseurt santimañtoù a zo ganin.
Ouzh petra e rankan diwall.Petra a ra aon din. Petra a ra plijadur din.
Les idiotismes...
On choisit une expression idiomatique .
Sur une feuille A4 en écrit la phrase de manière jolie puis..On fait un dessin mêlant sens propre et sens figuré.on a trouvé faire un soleil
file indienne
un dos d’âne
un nid de poule
Les doigts dans le nez Sans effort, très facilement.
Se regarder le nombril Être égocentrique et prétentieux. Ne s'intéresser qu'à soi.
Etre un ours mal léché Fuir la société, être grossier, mal élevé.
En faire tout un fromage Faire toute une histoire pour pas grand-chose. Grossir à l'extrême une difficulté.
Mettre son grain de sel S'immiscer, en général mal à propos, dans une une conversation ou une affaire.
Rouler des yeux de merlan frit Avoir des regards énamourés et ridicules. Avoir les yeux levés au ciel, de manière affectée, ridicule, ne laissant paraître que le blanc de l'œil. Fixer avec étonnement, stupéfaction.
Entre la poire et le fromage Entre deux évènements, à un moment perdu. A un moment de conversation libre et détendu, comme on en trouve vers la fin d'un repas.
Soupe au lait Qui change rapidement de caractère, qui s'emporte brutalement.
Tomber dans les pommes Perdre connaissance, s'évanouir.lenn
30 commentaires -
Par diwanbanaleg le 10 Mai 2020 à 17:25
Lun 11/05
saozneg am boa lakaet http://yvank.eklablog.com/english-time-07052020-a187313718
CM1 CM2 galleg brezhoneg Lakaat ar renadenn doareañ e penn
( resis eo ar rener implijet vo emañ)
1. Al labous-mañ zo er wezenn
2. Ma c'hreion du zo en trousenn
3. Teñzor ar rouanez zo er vro.
Lakaat ar renadenn doareañ e penn
(resis eo ar rener implijet vo emañ)
1. Al labous-mañ zo er wezenn
2. Ma c'hreion du zo en trousenn
3. Teñzor ar rouanez zo er vro.
matematik A raok kregiñ :
kaout soñj e taolenn lieskementiñ 25.
ur wezh komprenet an teknik :
2 p 114
da lâret eo jediñ
1 939 : 25
14 392 : 25
4 p 99
Skoulmadoù 1 &2
orthographe dictée 22 dictée 22 jediñ taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ sevel skridoù (betek ar gwener 27/03) Skrivañ ur roll.
Ecrire une listeAr pezh am eus da lakaat em sac'h evit dont d'ar skol.
lenn Gwir pe gaou (Quizziniière liamm da zont)
http://yvank.eklablog.com/lennadenn-lenn-ha-dudi-tadig-8-brec-h-a183553546
Meurzh 12/05
distro skol ar re CM2
CM1 CM2 galleg Les mots génériques à l'oral
Les préfixes
à l'oral
choisir un groupe de mots (radical commun)
et relever les débuts de mot qui changentbrezhoneg Dielfennañ ar frazenn mañ:
(analyser la phrase, séparer les groupes, les nommer)
Skolidi ar skol a lâr demat d'o mignoned.
On peut aussi les déplacer pour faire d'autres phrases.
Dielfennañ ar frazenn mañ :
(analyser la phrase, séparer les groupes, les nommer)
Skolidi ar skol a lâr demat d'o mignoned.
On peut aussi les déplacer pour faire d'autres phrases.
matematik C'hoari an niver kuzh
3 p114
(kas ar 4 rannadenn)
RD 72
lennit an displegadennoù betek an "desket 'm eus"
p100
Dibab 5 jedadenn da gas da benn
orthographe dictée 23 dictée 23 jediñ taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ
sevel skridoù (betek ar gwener 15/05)Goude ar c'henfinañ :
Bevañ en dro. Kontañ ar pezh am eus bevet.
Peseurt santimañtoù a zo ganin.
Ouzh petra e rankan diwall.Petra a ra aon din. Petra a ra plijadur din.
lenn Goulennoù da heul lennadenn
tadig hag an eizh brec'h
14 commentaires -
Par diwanbanaleg le 7 Mai 2020 à 09:07
yaou 07/05
CM1 CM2 galleg le sujet du verbe
7 p 31
puis 7 p 43
brezhoneg Lakaat ar renadenn doareañ e penn
(n'eo ket resis ar rener implijet vo ez eus)
1. Laboused zo er wezenn
2. Kreionoù zo en trousenn
3. Fulor zo er vro.
Lakaat ar renadenn doareañ e penn
(n'eo ket resis ar rener implijet vo ez eus)
1. Laboused zo er wezenn
2. Kreionoù zo en trousenn
3. Fulor zo er vro.
matematik Memestra hag an devezh all
met gant 1/4 , 1/100 hag all..
( klotañ a ra gant 1,2 ha 3 p 110)
RD 71
soñjal da vrasjediñ...
poelladennoù 1, 2 ha 3
Ar pevar vo graet diwezhatoc'h
orthographe dictée 22 dictée 22 jediñ taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ sevel skridoù (betek ar gwener 27/03) Arguzenniñ
C'hoant 'p eus da vont war an traezhennoù pe ar c'hontrol?
Difennet int !Ar c'hannad a zeu d'az kaout ! Skriv un destenn gant da arguzennoù.
Tu veux retourner sur les plages ou pas. Elles sont interdites !
Le député vient à ta rencontre . Écris un texte avec tes arguments.lenn lecture pajenn 32 , lenn ha selaou goude
klask ar gerioù diaes
ECHU EO AN ISTOR !!!
http://yvank.eklablog.com/lennadenn-lenn-ha-dudi-tadig-8-brec-h-a183553546
gwener 08/05
CM1 CM2 galleg
brezhoneg Dielfennañ ar frazenn mañ:
(analyser la phrase, séparer les groupes, les nommer)
On peut aussi les déplacer pour faire d'autres phrases.
Dielfennañ ar frazenn mañ :
(analyser la phrase, séparer les groupes, les nommer)
On peut aussi les déplacer pour faire d'autres phrases.
matematik orthographe dictée 18 dictée 18 jediñ taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ
sevel skridoù (betek ar gwener 27/03)lenn
27 commentaires -
Par diwanbanaleg le 4 Mai 2020 à 09:05
lun 04/05/2020
CM1 CM2 galleg le sujet du verbe
lire la règle " à retenir"
3 p 31 (à l'oral)
4 p 31
lire la règle " à retenir"
page 42
puis 3 p 43
brezhoneg Lakaat ar renadenn doareañ e penn
(n'eo ket resis ar rener implijet vo ez eus)
1. Mel zo war an daol.
2. Gwin zo er sac'h.
3. Paper zo en armel.
4. Amann zo er yenerez.
5. Chokolad zo en tas.
Lakaat ar renadenn doareañ e penn (n'eo ket resis ar rener implijet vo ez eus)
1. Mel zo war an daol.
2. Gwin zo er sac'h.
3. Paper zo en armel.
4. Amann zo er yenerez.
5. Chokolad zo en tas.
matematik RD 91 p 109
sevel ar reolenn
war paper gwenn (kit betek 1=1 c'hreion)
1 p 109 buan
2 p 109
3 p 109
4 p 109
Dont a ran da vout ampart
A ha B p 97
orthographe la dictée du lundi
Dictée 21
la dictée du lundi
Dictée 21
jediñ taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ
sevel skridoù (betek ar meurzh 05/05)Si je pouvais me transformer en un animal…
Allez on commence par un texte en français laissant place à l'imagination.
Ce n 'est pas tout de nommer l'animal . Il faut aussi expliquer un peu: ce qu'on pourrait faire , voir ressentir. Où on vivrait , ce que l'on pourrait manger.Attention, il faudra utiliser du conditionnel , c'est un nouveau temps qui ressemble un peu au futur(le radical) et à l'imparfait (les terminaisons)
Tu peux recopier ton texte dans ton espace:
lenn adlenn betek ar bajenn 28
http://yvank.eklablog.com/lennadenn-lenn-ha-dudi-tadig-8-brec-h-a183553546
Evit Alizée hag ar re o deus c'hoant
enseller fri furch!!
(beurk n'eo ket skanet mat...)
Meurzh 05/05/2020
CM1 CM2 galleg le sujet du verbe
6 page 31
l
5 p 43
brezhoneg Dielfennañ, envel, diblasañ
Analyse , nommer , déplacer
Gant e vaskl e labour Kylann er skol
Dielfennañ, envel, diblasañ
Analyse , nommer , déplacer
Gant e vaskl e labour Kylann er skol
matematik 5 p 109
difaziañ e sepia
Problem 3 p 107
Problem 1 p 95
Lenn eurioù ar bus
difaziañ:
orthographe jediñ taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ
sevel skridoù (betek ar gwener 01/05)Ceux qui ont déjà écrit peuvent dessiner leur animal. (vous pouvez regarder la correction faite de votre texte! Bravo à vous !)
Lisez aussi la production des copains!
Si je pouvais me transformer en un animal…
Allez on commence par un texte en français laissant place à l'imagination.
Ce n 'est pas tout de nommer l'animal . Il faut aussi expliquer un peu: ce qu'on pourrait faire , voir ressentir. Où on vivrait , ce que l'on pourrait manger.Attention, il faudra utiliser du conditionnel , c'est un nouveau temps qui ressemble un peu au futur(le radical) et à l'imparfait (les terminaisons)
Tu peux recopier ton texte dans ton espace:
http://yvan.kerever.free.fr/skolbanaleg/
lenn adlenn betek ar bajenn 30
http://yvank.eklablog.com/lennadenn-lenn-ha-dudi-tadig-8-brec-h-a183553546
Prientiñ a rin goulennoù!!!
Evit Alizée hag ar re o deus c'hoant
Lakaat a rin lennadennoù all ...
gortozit 5 munutenn
testenn aes (CP-CE1)
le pangolin
36 commentaires -
Par diwanbanaleg le 29 Avril 2020 à 23:30
yaou 30/04/2020
CM1 CM2 galleg le sujet du verbe
lire la règle " à retenir"
2 p 31
lire la règle " à retenir"
page 41
puis 1 p 41 à l'oral (seul ou avec quelqu'un)
brezhoneg Ar c'heñveriañ!!!
Sevel 3 frazenn oc'h implij ar c'heñveriañ gant ar gerioù da heul:- Pariz Bannaleg
- ur c'hilo plu , ur c'hilo plom
- an Everest
Ar c'heñveriañ!!!
Sevel 3 frazenn oc'h implij ar c'heñveriañ gant ar gerioù da heul:- Pariz Bannaleg
- ur c'hilo plu , ur c'hilo plom
- an Everest
matematik Skoulmadoù
2 ha 4 pajenn 107
Skoulmad
1 p 94
klask kompren petra eo un distaol: %= dre gant
2-2 p 94
difaziañ
63,7+5,86 = 69,56
69,56 m² zo da c'holoiñ
orthographe lDictée 21
Dictée 21
jediñ taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ
sevel skridoù (betek ar gwener 01/05)Si je pouvais me transformer en un animal…
Allez on commence par un texte en français laissant place à l'imagination.
Ce n 'est pas tout de nommer l'animal . Il faut aussi expliquer un peu: ce qu'on pourrait faire , voir ressentir. Où on vivrait , ce que l'on pourrait manger.Attention, il faudra utiliser du conditionnel , c'est un nouveau temps qui ressemble un peu au futur(le radical) et à l'imparfait (les terminaisons)
Tu peux recopier ton texte dans ton espace:
lenn adlenn betek ar bajenn 26 ,
http://yvank.eklablog.com/lennadenn-lenn-ha-dudi-tadig-8-brec-h-a183553546
gwener 01/05/2020
12 commentaires
Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique