• Yaou 14/05

     

     

      CM1 CM2
    galleg

    Les mots génériques

     2 p 149 

     

    Les préfixes

     4, 5 et 6 p 161

    à l'oral

    choisir un groupe de mots (radical commun)
    et relever les débuts de mot qui changent

    VIDEO

    brezhoneg

    Lakaat ar renadenn doareañ e penn

      ( resis eo ar rener implijet vo emañ) (amresis eo ar rener  ez eus)

    Anjela zo er skol.

    Kreionoù zo war an daol.

    3 labous zo er wezenn.

    Ar c'hamion poubelen zo er straed.

     

     Lakaat ar renadenn doareañ e penn

      ( resis eo ar rener implijet vo emañ) (amresis eo ar rener  ez eus)

    Anjela zo er skol.

    Kreionoù zo war an daol.

    3 labous zo er wezenn.

    Ar c'hamion poubelen zo er straed.

    matematik

    RD 93

    sikour skoazell da 14h00

    (2 eur)

    https://meet.jit.si/petra_nevez

    RD73

    orthographe

    dictée 23

    dictée 23

    jediñ  taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ

     

    sevel skridoù (betek ar gwener 27/03)

    Goude ar c'henfinañ :

    Bevañ en dro. Kontañ ar pezh am eus bevet.

    Peseurt santimañtoù a zo ganin.

    Ouzh petra e rankan diwall.Petra a ra aon din. Petra a ra plijadur din.

     

     

    Les idiotismes...

     

    On choisit une expression idiomatique .
    Sur une feuille A4 en écrit la phrase de manière jolie puis..On fait un dessin mêlant sens propre et sens figuré.

     

     

    on a trouvé faire un soleil

    file indienne

    un dos d’âne 

    un nid de poule

     

     

    Les doigts dans le nez Sans effort, très facilement.
    Se regarder le nombril Être égocentrique et prétentieux. Ne s'intéresser qu'à soi.
    Etre un ours mal léché Fuir la société, être grossier, mal élevé.
    En faire tout un fromage Faire toute une histoire pour pas grand-chose. Grossir à l'extrême une difficulté.
    Mettre son grain de sel S'immiscer, en général mal à propos, dans une une conversation ou une affaire.
    Rouler des yeux de merlan frit Avoir des regards énamourés et ridicules. Avoir les yeux levés au ciel, de manière affectée, ridicule, ne laissant paraître que le blanc de l'œil. Fixer avec étonnement, stupéfaction.
    Entre la poire et le fromage Entre deux évènements, à un moment perdu. A un moment de conversation libre et détendu, comme on en trouve vers la fin d'un repas.
    Soupe au lait Qui change rapidement de caractère, qui s'emporte brutalement.
    Tomber dans les pommes Perdre connaissance, s'évanouir.

     

    lenn

    Ar vorzennig Ar vorzennig


     

    Gwener 15/05

     

     

    AGENDA

    11e05 Petra nevez Yvan  zoom (lien en dessous
    1e15 Saozneg Anjela https://meet.jit.si/petra_nevez
    3e00 Skoazell Yvan https://meet.jit.si/petra_nevez

     

    petra nevez asambles da 11eur

    liamm da zont

    yvan kerever vous invite à une réunion Zoom planifiée.

    Sujet : Petra nevez
    Heure : 15 mai 2020 11:00 AM Paris

    Participer à la réunion Zoom
    https://us04web.zoom.us/j/71471970125?pwd=S0VmcStPZCtCc2lsSk0wQmdENlVKdz09

    ID de réunion : 714 7197 0125
    Mot de passe : 7px85B

     

    https://lite.framacalc.org/9ghj-n8v1isun9a

     

      CM1 CM2
    galleg  

    Les mots génériques

    lire la leçon page 150 et 

     2 p 150 

     lire la leçon page 162

    et 2 p 163

     

    brezhoneg

    Dielfennañ ar frazenn mañ:

     

    (analyser la phrase, séparer les groupes, les nommer)

     Goude ar c'henfinañ e pourmen bugale skol Diwan e Koad Kerlagadig.

    On peut aussi les déplacer pour faire d'autres phrases.

    Dielfennañ ar frazenn mañ :

     

    (analyser la phrase, séparer les groupes, les nommer)

    Goude ar c'henfinañ e pourmen bugale skol Diwan e Koad Kerlagadig

    On peut aussi les déplacer pour faire d'autres phrases.

     

    matematik

     

     War a seblant ne droe ket mat 

    il semblerait qu'hier cela ne marchait pas ...
    pas de nouvelle leçon...

    RD 93

    On va proposer une correction en ligne dans la journée...

     

     skoulmadoù 

    4 ha 5 p 95

    Naïg ober a ran ar fotokopienn

    orthographe dictée 23 dictée 23
    jediñ  taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ

     


    sevel skridoù
     (betek ar gwener 15/05)

     

    Goude ar c'henfinañ :

    Bevañ en dro. Kontañ ar pezh am eus bevet.

    Peseurt santimañtoù a zo ganin.

    Ouzh petra e rankan diwall.Petra a ra aon din. Petra a ra plijadur din.

     

     

    Les idiotismes...

     

    On choisit une expression idiomatique .
    Sur une feuille A4 en écrit la phrase de manière jolie puis..On fait un dessin mêlant sens propre et sens figuré.

     

     

    on a trouvé faire un soleil

    file indienne

    un dos d’âne 

    un nid de poule

     

     

    Les doigts dans le nez Sans effort, très facilement.
    Se regarder le nombril Être égocentrique et prétentieux. Ne s'intéresser qu'à soi.
    Etre un ours mal léché Fuir la société, être grossier, mal élevé.
    En faire tout un fromage Faire toute une histoire pour pas grand-chose. Grossir à l'extrême une difficulté.
    Mettre son grain de sel S'immiscer, en général mal à propos, dans une une conversation ou une affaire.
    Rouler des yeux de merlan frit Avoir des regards énamourés et ridicules. Avoir les yeux levés au ciel, de manière affectée, ridicule, ne laissant paraître que le blanc de l'œil. Fixer avec étonnement, stupéfaction.
    Entre la poire et le fromage Entre deux évènements, à un moment perdu. A un moment de conversation libre et détendu, comme on en trouve vers la fin d'un repas.
    Soupe au lait Qui change rapidement de caractère, qui s'emporte brutalement.
    Tomber dans les pommes Perdre connaissance, s'évanouir.

     

    lenn

     Ar vorzennig

     


    30 commentaires
  • Lun 11/05

     

     saozneg am boa lakaet http://yvank.eklablog.com/english-time-07052020-a187313718

      CM1 CM2
    galleg

    test Le sujet

     test les déterminants

    brezhoneg

    Lakaat ar renadenn doareañ e penn

      ( resis eo ar rener implijet vo emañ)

    1. Al labous-mañ zo er wezenn

    2. Ma c'hreion du zo en trousenn 

    3. Teñzor ar rouanez zo er vro. 

     Lakaat ar renadenn doareañ e penn

      (resis eo ar rener implijet vo emañ)

    1. Al labous-mañ zo er wezenn

    2. Ma c'hreion du zo en trousenn 

    3. Teñzor ar rouanez zo er vro.  

    matematik

    lenn P112-113-114-115

    A raok kregiñ :

    kaout soñj e taolenn lieskementiñ 25.

    ur wezh komprenet an teknik :

    2 p 114

    da lâret eo jediñ

    1 939 : 25

    14 392 : 25 

    4 p 99 

    Skoulmadoù 1 &2

    ar pajenn amañ

    orthographe dictée 22 dictée 22
    jediñ  taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ

     

    sevel skridoù (betek ar gwener 27/03)

    Skrivañ ur roll.
    Ecrire une liste

    Ar pezh am eus da lakaat em sac'h evit dont d'ar skol.

    lenn

    Gwir pe gaou (Quizziniière liamm da zont)

     http://yvank.eklablog.com/lennadenn-lenn-ha-dudi-tadig-8-brec-h-a183553546


     

    Meurzh 12/05

    distro skol ar re CM2

      CM1 CM2
    galleg  Les mots génériques

     1p 149 

    à l'oral

     

    Les préfixes

     1, 2 et 3 p 161

    à l'oral

    choisir un groupe de mots (radical commun)
    et relever les débuts de mot qui changent

     

     

    brezhoneg

    Dielfennañ ar frazenn mañ:

     

    (analyser la phrase, séparer les groupes, les nommer)

    Skolidi ar skol a lâr demat d'o mignoned.

    On peut aussi les déplacer pour faire d'autres phrases.

    Dielfennañ ar frazenn mañ :

     

    (analyser la phrase, séparer les groupes, les nommer)

    Skolidi ar skol a lâr demat d'o mignoned.

    On peut aussi les déplacer pour faire d'autres phrases.

     

    matematik

     C'hoari an niver kuzh

    3 p114

    (kas ar 4 rannadenn)

     

     RD 72

    lennit an displegadennoù betek an "desket 'm eus"

    p100

    Dibab 5 jedadenn da gas da benn

    orthographe dictée 23 dictée 23
    jediñ  taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ

     


    sevel skridoù
     (betek ar gwener 15/05)

     Goude ar c'henfinañ :

    Bevañ en dro. Kontañ ar pezh am eus bevet.

    Peseurt santimañtoù a zo ganin.

    Ouzh petra e rankan diwall.Petra a ra aon din. Petra a ra plijadur din.

     

    lenn

     Goulennoù da heul lennadenn 

    tadig hag an eizh brec'h

     


    14 commentaires
  • yaou 07/05

      CM1 CM2
    galleg

     le sujet du verbe

     7 p  31

     les déterminants

     puis 7 p 43 

    brezhoneg

     

    Lakaat ar renadenn doareañ e penn

      (n'eo ket resis ar rener implijet vo ez eus)

    1. Laboused zo er wezenn

    2. Kreionoù zo en trousenn 

    3. Fulor zo er vro. 

     

     

    Lakaat ar renadenn doareañ e penn

      (n'eo ket resis ar rener implijet vo ez eus)

    1. Laboused zo er wezenn

    2. Kreionoù zo en trousenn 

    3. Fulor zo er vro. 

     

     

    matematik

     Memestra hag an devezh all

    met gant 1/4 , 1/100 hag all..

    ( klotañ a ra gant 1,2 ha 3 p 110)

    RD 71

    soñjal da vrasjediñ...

    poelladennoù 1, 2 ha 3 

    Ar pevar vo graet diwezhatoc'h

     

    orthographe dictée 22 dictée 22
    jediñ  taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ

     

    sevel skridoù (betek ar gwener 27/03)

     Arguzenniñ 

    C'hoant 'p eus da vont war an traezhennoù  pe ar c'hontrol?
    Difennet int !

    Ar c'hannad a zeu d'az kaout ! Skriv un destenn gant da arguzennoù.

    Tu veux retourner sur les plages ou pas. Elles sont interdites !
    Le député vient à ta rencontre . Écris un texte avec tes arguments. 

    Labour ar Yaou 07 hag ar gwener 8

    lenn

    lecture  pajenn 32 , lenn ha selaou goude

    klask ar gerioù diaes

    ECHU EO AN ISTOR !!!

     http://yvank.eklablog.com/lennadenn-lenn-ha-dudi-tadig-8-brec-h-a183553546


     

    gwener 08/05

      CM1 CM2
    galleg  

     

     

     

    brezhoneg

    Dielfennañ ar frazenn mañ:

     

    (analyser la phrase, séparer les groupes, les nommer)

    On peut aussi les déplacer pour faire d'autres phrases.

    Dielfennañ ar frazenn mañ :

     

    (analyser la phrase, séparer les groupes, les nommer)

    On peut aussi les déplacer pour faire d'autres phrases.

     

    matematik

     

     

     
    orthographe dictée 18 dictée 18
    jediñ  taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ

     


    sevel skridoù
     (betek ar gwener 27/03)

     

    lenn

     

     


    27 commentaires
  •  

    lun 04/05/2020

      CM1 CM2
    galleg

    le sujet du verbe

    lire la règle " à retenir"

    page 30

    3 p 31  (à l'oral)

    4 p  31

    Labour al lun 4 hag ar meurzh 5

    les déterminants

    lire la règle " à retenir"

    page 42

    puis 3 p 43 

    brezhoneg

     Lakaat ar renadenn doareañ e penn

      (n'eo ket resis ar rener implijet vo ez eus)

    1. Mel zo war an daol. 

    2. Gwin zo er  sac'h. 

    3. Paper zo en armel. 

    4. Amann zo er yenerez. 

    5. Chokolad zo en tas. 

     

    Lakaat ar renadenn doareañ e penn  (n'eo ket resis ar rener implijet vo ez eus)

    1. Mel zo war an daol. 

    2. Gwin zo er  sac'h. 

    3. Paper zo en armel. 

    4. Amann zo er yenerez. 

    5. Chokolad zo en tas.

     

    matematik

     RD 91 p 109

     sevel ar reolenn

    war paper gwenn  (kit betek 1=1 c'hreion)

    Labour al lun 4 hag ar meurzh 5

     

    1 p 109 buan

    2 p 109

    3 p 109 

    4 p 109

     

    Labour al lun 4 hag ar meurzh 5

    Dont a ran da vout ampart 

    A ha B p 97

    Labour al lun 4 hag ar meurzh 5

    orthographe

    la dictée du lundi

    Dictée 21

    Labour al lun 27 hag ar meurzh 28

    la dictée du lundi

    Dictée 21 Labour al lun 27 hag ar meurzh 28

    jediñ  taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ

     


    sevel skridoù
     (betek ar meurzh 05/05)

    Si je pouvais me transformer en un animal…

    Allez on commence par un texte en français laissant place à l'imagination.
    Ce n 'est pas tout  de nommer l'animal . Il faut aussi expliquer un peu:  ce qu'on pourrait faire , voir ressentir. Où on vivrait , ce que l'on pourrait manger.

    Attention, il faudra utiliser du conditionnel , c'est un nouveau temps qui ressemble un peu au futur(le radical) et à l'imparfait (les terminaisons)

    Tu peux recopier ton texte dans ton espace:

    http://yvan.kerever.free.fr/skolbanaleg/

    lenn

    adlenn betek ar bajenn 28

     

     http://yvank.eklablog.com/lennadenn-lenn-ha-dudi-tadig-8-brec-h-a183553546

    Evit Alizée hag ar re o deus c'hoant

    enseller fri furch!!

    (beurk n'eo ket skanet mat...)

    CM1

    CM2

     

    Meurzh 05/05/2020

      CM1 CM2
    galleg

     

    le sujet du verbe

     

    6 page 31

     

    les déterminants

    l

     

     5 p 43 

     
    brezhoneg

     

    Dielfennañ, envel, diblasañ

    Analyse , nommer , déplacer

     Gant e vaskl e labour Kylann er skol

     

     

    Dielfennañ, envel, diblasañ

    Analyse , nommer , déplacer

     Gant e vaskl e labour Kylann er skol

    matematik

     5 p 109

    difaziañ e sepia

    Labour al lun 4 hag ar meurzh 5

     

     

     

     

     

     

    Problem 3 p 107

    Labour al lun 4 hag ar meurzh 5

     Problem 1 p 95

    Labour al lun 4 hag ar meurzh 5

    Lenn eurioù ar bus

    difaziañ:

    Labour al lun 4 hag ar meurzh 5

     

    orthographe

     

    Labour al lun 4 hag ar meurzh 5

    Labour al lun 4 hag ar meurzh 5

     

    jediñ  taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ

     


    sevel skridoù
     (betek ar gwener 01/05)

     

    Ceux qui ont déjà écrit peuvent dessiner leur animal. (vous pouvez regarder la correction faite de votre texte! Bravo à vous !)

    Lisez aussi la production des copains!

     

     

    Si je pouvais me transformer en un animal…

    Allez on commence par un texte en français laissant place à l'imagination.
    Ce n 'est pas tout  de nommer l'animal . Il faut aussi expliquer un peu:  ce qu'on pourrait faire , voir ressentir. Où on vivrait , ce que l'on pourrait manger.

    Attention, il faudra utiliser du conditionnel , c'est un nouveau temps qui ressemble un peu au futur(le radical) et à l'imparfait (les terminaisons)

    Tu peux recopier ton texte dans ton espace:

    http://yvan.kerever.free.fr/skolbanaleg/

    lenn

     

    adlenn betek ar bajenn 30

     

     http://yvank.eklablog.com/lennadenn-lenn-ha-dudi-tadig-8-brec-h-a183553546

    Prientiñ a rin goulennoù!!!

     

    Evit Alizée hag ar re o deus c'hoant

    Lakaat a rin lennadennoù all ...

    gortozit 5 munutenn

    testenn aes (CP-CE1)

    le pangolin

    Labour al lun 4 hag ar meurzh 5

     

     

     


    36 commentaires
  •  

    yaou 30/04/2020

      CM1 CM2
    galleg

    le sujet du verbe

    lire la règle " à retenir"

    page 30

    2 p 31 

    les déterminants

    lire la règle " à retenir"

    page 41

    puis 1 p 41 à l'oral (seul ou avec quelqu'un)

    brezhoneg

    Ar c'heñveriañ!!!


    Sevel 3 frazenn oc'h implij ar c'heñveriañ gant ar gerioù da heul:

    - Pariz Bannaleg

    - ur c'hilo plu , ur c'hilo plom

    - an Everest

    Labour ar Yaou 29 hag ar Gwener 1

    Ar c'heñveriañ!!!


    Sevel 3 frazenn oc'h implij ar c'heñveriañ gant ar gerioù da heul:

    - Pariz Bannaleg

    - ur c'hilo plu , ur c'hilo plom

    - an Everest 

    Labour ar Yaou 29 hag ar Gwener 1

    matematik

     Skoulmadoù

    2 ha 4 pajenn 107

     

     Skoulmad 

    1 p 94

    klask kompren petra eo un distaol: %= dre gant

    Labour ar Yaou 29 hag ar Gwener 1

    2-2 p 94

     difaziañ

    63,7+5,86 = 69,56

    69,56 m² zo da c'holoiñ

    orthographe

    lDictée 21

    Labour al lun 27 hag ar meurzh 28

    Dictée 21

    Labour al lun 27 hag ar meurzh 28

     

    jediñ  taolennoù lieskementiñ taolennoù lieskementiñ

     


    sevel skridoù
     (betek ar gwener 01/05)

    Si je pouvais me transformer en un animal…

    Allez on commence par un texte en français laissant place à l'imagination.
    Ce n 'est pas tout  de nommer l'animal . Il faut aussi expliquer un peu:  ce qu'on pourrait faire , voir ressentir. Où on vivrait , ce que l'on pourrait manger.

    Attention, il faudra utiliser du conditionnel , c'est un nouveau temps qui ressemble un peu au futur(le radical) et à l'imparfait (les terminaisons)

    Tu peux recopier ton texte dans ton espace:

    http://yvan.kerever.free.fr/skolbanaleg/

    lenn

    adlenn betek ar bajenn 26 ,

     

     http://yvank.eklablog.com/lennadenn-lenn-ha-dudi-tadig-8-brec-h-a183553546

     

    gwener 01/05/2020

     

     

    Labour ar Yaou 29 hag ar Gwener 1

     


    12 commentaires


    Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
    Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique